Podstawy SEO-Przewodnik najlepszych praktyk SEO dla początkujących 8.8 K

Niezależnie od tego, czy piszesz kopię swojej witryny, czy przygotowujesz nowy wpis na blogu, zawsze powinieneś zaprojektować treść za pomocą najlepszych praktyk SEO. Zalecane tutaj wytyczne mogą mieć niewielki wpływ indywidualnie (pamiętaj, że Google wykorzystuje ponad czynniki 200 do rankingu witryny), ale szybko się sumują. Różnica między kilkoma pozycjami w wynikach wyszukiwania może zależeć od tego, czy zastosowałeś się do tych wytycznych. Więc zaczynajmy!

Twórz Świetne Strony Dedykowane

Każda strona, którą próbujesz zoptymalizować, powinna mieć docelowe słowa kluczowe, a każde wybrane słowo kluczowe powinno mieć dedykowaną stronę zoptymalizowaną dla niej. Nie powinieneś oczekiwać, że wybrane słowa kluczowe wygenerują ruch, chyba że masz świetne dedykowane strony skupiające się na tych samych tematach. Pamiętaj, że wyszukiwarki nie rankują stron internetowych, tylko pojedyncze strony. Upewnij się więc, że masz jedną stronę na temat, która jest skoncentrowana na konkretnej grupie słów kluczowych.Każda strona, którą próbujesz zoptymalizować, powinna mieć docelowe słowa kluczowe, a każde wybrane słowo kluczowe powinno mieć dedykowaną stronę zoptymalizowaną pod kątem itDon ' t focus too much on SEO. Skup się na czytelniku. Dołożymy wszelkich starań, aby stworzyć dedykowaną stronę, która zawiera świetne informacje na dany temat. Zainwestuj czas w badania i twórz treści, które sprawią, że Twoja strona będzie najbardziej przydatna w Internecie. Następnie przeglądaj swoją stronę tak, jakbyś był w Google i sprawdzaj szczegóły swojej strony pod kątem wszystkich treści, które chcesz zobaczyć w wyszukiwarce. Zawsze możesz ulepszyć treść, korzystając z przykładów, trendów branżowych, badań, cytatów ekspertów, recenzji lub innych materiałów, które pomogą wesprzeć Twoją wiadomość.Nie skupiaj się zbytnio na SEO. Skup się na czytelniku, a następnie poszukaj sposobów optymalizacji treści

Użyj Znaczników Nagłówka

Znaczniki nagłówka (

,

, < h3>, itd.) powinny być używane do oznaczania i oddzielania zawartości strony. Najważniejsze jest oczywiście

. To powinno być używane dla wszystkich tytułów stron i musi zawierać docelowe słowo kluczowe dla strony. Użyj słowa kluczowego tylko raz. W podpozycjach stosować

i

. Dobrym pomysłem jest również włączenie niektórych słów kluczowych, ale nie przesadzaj. Twój system Zarządzania Treścią (CMS) musi być wyposażony w znaczniki nagłówkowe i prawidłowo je stosować.Znaczniki nagłówka (h1, h2, H3, itd.) powinny być używane do oznaczania i oddzielania nagłówków

Tworzenie skutecznych tagów tytułowych

Znacznik tytułowy Twojej strony () jest równie ważny dla wyszukiwarek i odwiedzających witrynę. Jest on wyświetlany na karcie przeglądarki, jest zapisywany podczas zakładek strony i pokazuje się w wynikach wyszukiwania. Wyszukiwarki również sprawdzają tytuły, aby określić temat strony, więc przy tworzeniu tytułów stosuj następujące najlepsze praktyki: <p>1. Umieść ważne słowa kluczowe na początku tytułu. Wyszukiwarka wybierze je do rankingów i podkreśli je (pogrubienie) w wynikach wyszukiwania. <p>2. Użyj swojej marki w tytule. Może to zwiększyć prawdopodobieństwo, że odwiedzający rozpozna Twoją markę. <p>3. Traktuj tytuły jak wezwanie do działania. Spraw, aby Twoje tytuły były opisowe i atrakcyjne. <p>4. Trzymaj swoje tytuły krótko. Tytuły nie powinny być dłuższe niż 65-75 znaków (ok. 10-15 słów). Większość wyszukiwarek będzie obcinać tytuły dłużej niż to. Większość systemów zarządzania treścią tworzy domyślne znaczniki tytułu, ale pozwala je modyfikować. Dostosuj tytuły dla wszystkich stron. <p>Umieść ważne słowa kluczowe z przodu tytułu <p>Ustaw opis Meta <p>Meta tagi zostały pierwotnie stworzone, aby pomóc w dostarczaniu wyszukiwarkom wszelkiego rodzaju informacji o zawartości strony. Jednak Wyszukiwarki nie polegają już na większości z nich. Na przykład słowa kluczowe Meta nie są już cenne ani ważne dla SEO. W rzeczywistości obecność Meta słów kluczowych na twojej stronie informuje konkurentów o konkretnych słowach kluczowych, które realizujesz. Podczas gdy większość systemów zarządzania treścią daje kontrolę nad dostosowywaniem metatagów, tylko opis Meta nadal ma znaczenie. Chociaż nie są one tak ważne w rankingach wyszukiwarek, mają one zasadnicze znaczenie w zachęcaniu użytkowników do kliknięcia na link z SERP(Strona wyników wyszukiwania). Opis Twojej strony jest wyświetlany pod tytułem Twojej strony i tak jak w przypadku tagów tytułu, Wyszukiwarki wyróżniają słowa kluczowe, które użytkownicy wpisali do swoich wyszukiwań. Aby uzyskać najlepsze wyniki, pisz atrakcyjne meta opisy, używając tych samych zasad, co tytuły, zachowuj je między 150 A 160 znakami i używaj słów kluczowych. Unikaj również używania zduplikowanych znaczników Meta.Pisz atrakcyjne meta opisy na tych samych zasadach co tytuły, zachowaj je między <p>Użyj atrybutów alt obrazu <p>Możesz kupować nowy iPhone i znaleźć świetne zdjęcie stylowego iPhone ' a z komplementarną obudową z włókna węglowego. To jest to, co widzisz na zdjęciu, ale Wyszukiwarki nie postrzegają obrazów tak, jak robi to kupujący. Opierają się na atrybutach ALT, które opisują obrazy. Używając atrybutu ALT "iPhone z komplementarną obudową z włókna węglowego", zasadniczo opisujesz obraz wyszukiwarkom. Atrybuty alt obrazu są dobrym miejscem dla słów kluczowych. Uczyń je opisowymi, dokładnymi i dokładnymi. To nie tylko pomaga w wyszukiwaniu w Internecie konsumenta, ale umożliwia przeszukiwanie obrazów w wyszukiwaniu obrazów, co może generować duży ruch. Z tego powodu zawsze powinieneś używać atrybutów ALT dla ważnych obrazów w swojej witrynie.Atrybuty alt obrazu są dobrymi miejscami dla słów kluczowych <p>Tworzenie Przyjaznych Dla Człowieka Adresów URL <p>Adresy URL (lub adresy internetowe) Twoich stron są ważne i pojawiają się w kilku miejscach: na stronach wyników wyszukiwania między tytułem a opisem, w pasku adresu URL przeglądarki i gdy ktoś odwołuje się do strony w Twojej witrynie (na przykład w wiadomości e-mail). Dobrą praktyką jest utrzymywanie czystych i opisowych adresów URL, które dają użytkownikowi dobre zrozumienie strony bez faktycznego odwiedzania strony. Czysty adres URL oznacza również strukturę witryny. Najlepsze adresy URL to te, które pozwalają użytkownikom przewidywać zawartość (na przykład, http://www.intechnic.com/web-development/). najlepsze adresy URL to te, które pozwalają użytkownikom przewidywać krótkie adresy URL contentKeep. Krótszy jest wygodniejszy, ponieważ łatwiej jest udostępniać adresy URL (wiadomości tekstowe, e-mail, Twitter itp.). Dobrym pomysłem jest również dołączanie słów kluczowych do adresów URL, ale nie przesadzaj. Może to wywołać filtry antyspamowe. Na koniec, jeśli masz kilka słów, które należy rozdzielić, użyj myślników ( - ) i trzymaj się z dala od podkreślenia "_" i innych znaków. Większość CMS automatycznie tworzy adresy URL dla nowych stron, ale pozwala na modyfikację niestandardowych adresów URL. Czasami jest to zaawansowana funkcja, więc porozmawiaj z programistą sieci Web, aby dowiedzieć się, jaką masz szerokość geograficzną.Zachowaj krótkie adresy URL <p>Ustaw Linki Wewnętrzne <p>Ta taktyka ma na celu zwiększenie rankingów niektórych stron, przekazując im wiarygodność z innych stron (uwaga, ta taktyka nie dodaje wiarygodności, po prostu ją przenosi). Działa to poprzez łączenie powiązanych stron za pomocą linków kontekstowych (np. odwoływanie się do strony "docelowej" ze strony "dawcy" w treści artykułu). Możesz to zrobić w czterech prostych krokach: <p>Określ Strony Dawców <p>Kluczem do tej taktyki jest znalezienie stron, z których chcesz link i do których chcesz link. Strony, z których chcesz się połączyć (strony dawców) to strony, które są najczęściej linkowane z innych stron internetowych. <p>Określanie Stron Docelowych <p>Następnym krokiem jest znalezienie stron, do których chcesz się połączyć (strony docelowe). Strony, które potrzebują największej wiarygodności linków, to te, które są "prawie w rankingu" na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania i potrzebują dodatkowego "wzmocnienia", aby dostać się na pierwszą stronę. <p>Tworzenie Linków <p>Teraz jesteś gotowy do linkowania stron, musisz utworzyć linki w tekście strony za pomocą słów kluczowych, które najlepiej opisują temat strony, do której linkujesz. Pamiętaj, że łączysz się, aby przekazać wiarygodność linku. W tym przykładzie link do "wiarygodności linków" został użyty kontekstowo. Skupia się on na docelowym słowie kluczowym i powinien być ustawiony na innej stronie w witrynie zawierającej ten temat. Jeśli łączysz się z więcej niż jednej strony dawcy, użyj różnych słów kluczowych i pomieszaj je. <p>Nie przesadzaj z linkami <p>Używaj wewnętrznych linków oszczędnie i nie przesadzaj. Nie powinieneś mieć więcej niż 5-6 linków wewnętrznych na stronę (nawigacja się nie liczy). Również uszkodzone linki (wewnętrzne i zewnętrzne) są złe dla SEO, więc powinieneś regularnie dokładnie sprawdzać swoją witrynę pod kątem uszkodzonych linków i je naprawiać.Strategicznie ustawiaj linki wewnętrzne <p>Zmiana tekstu kotwicy w linkach <p>Linki do twojej witryny, a także linki wewnętrzne są świetne dla SEO, ponieważ przenoszą popularność linków. To, co również robi różnicę, to tekst kotwicy linku. Tekst zakotwiczenia to widoczny tekst wewnątrz łącza opisujący połączoną zawartość. Na przykład tekst kotwicy, łatwe wskazówki dotyczące optymalizacji treści pod kątem SEO, wyraźnie opisuje zawartość połączonej strony. Tak właśnie wyglądają Wyszukiwarki, więc używaj opisowego tekstu zakotwiczenia i dołącz docelowe słowa kluczowe zamiast "kliknij tutaj" lub "Czytaj więcej"."Dobrze jest mieć linki zawierające słowa kluczowe, ale znowu nie przesadzaj. Posiadanie zbyt wielu linków z tymi samymi słowami kluczowymi będzie wyglądać spamowo i może być uznane za " nienaturalne."Zamiast tego używaj odmian i czasami całkowicie pomijaj słowa kluczowe.Linkuj strony swojej witryny za pomocą opisowego tekstu zakotwiczenia <p>Zamień starą treść w magnesy linków <p>Większość marketerów koncentruje swoje wysiłki SEO na najnowszym poście na blogu. Promują treści w mediach społecznościowych przez kilka dni, a następnie przechodzą do tematu treści. Problem z tej strategii jest to, że może trwać dłużej niż kilka dni lub kilka akcji społecznych, aby uzyskać trakcję, której potrzebujesz. SEO to proces, który wymaga czasu, pracy, eksperymentów i pomiarów, więc rezygnując z wysiłków SEO na starych postach, uniemożliwiasz im realizację ich prawdziwego potencjału. Jak więc najlepiej wykorzystać swoje Starsze Posty? Utwórz magnesy link. Magnesy linków obejmują tworzenie treści, które mają na celu zachęcenie innych do linkowania do niego z innych stron internetowych. Teoretycznie brzmi to dobrze, ale jak sprawić, by inni to robili? Możesz to osiągnąć w pięciu krokach: <p>gxA2EGrKzsDUXQ3Z </body> </html>